Este servizo permite o envío a través de Internet da documentación necesaria para o inicio do procedemento de achega ao Tesouro de a Disposición Adicional 16 ª da Lei 27 / 2011 , de de 1 agosto, sobre actualización, adecuación e modernización do sistema de Seguridade Social. As empresas obrigadas a remitir esta documentación deben seguir as instrucións que se refiren a continuación para que se teña por presentada esta documentación, segundo determina DÁA 16 ª. Lémbrase que a non remisión en tempo e forma desta documentación está tipificada como infracción no artigo 8 . 18 da Lei sobre Infraccións e Sancións na Orde Social, aprobado por Real Decreto Lexislativo 5 / 2000 , de de 4 agosto,
ENVÍO DA DOCUMENTACIÓN PARA O INICIO DE O PROCEDEMENTO
O apartado 7 da Disposición Adicional décimo sexta da Lei 27 / 2011 , en redacción dada polo Real Decreto-lei 2 / 2024 , establece a obriga de remitir a través do servizo Certific@ 2 do SEPE unha certificación, asinada por persoa lexitimada, e a relación de persoas afectadas polo despedimento colectivo e polos contratos extinguidos nos 3 anos anteriores ao comezo do ERE.
O envío da documentación farase da seguinte forma:
Deben remitirse obrigatoriamente os dous arquivos seguintes:
- Certificación en formato PDF asinada por representante da empresa, que conterá os datos que determina o Real Decreto-lei 1484 no seu artigo 5 . 2 , en redacción dada polo Real Decreto-lei 5 / 2013 , de de 15 marzo. O PDF incluirá (nun único documento) o correspondente poder ou autorización do representante que asina e que se responsabiliza dos datos contidos na certificación e nas listaxes.
- Relación de persoas de calquera idade afectadas polas extincións ERE e por outras causas, no persoal Excel que se proporciona nesta páxina. Entre outros datos, indicarase a persoa que actúe como representante para efectos de comunicacións do procedemento, que será a mesma persoa da que se achegou poder ou autorización, así como teléfono e correo electrónico. Outras instrucións de enchemento facilítanse no persoal, na folla denominada “Instrucións”.
O nome dos ficheiros comezará polo NIF da empresa, seguido de guión baixo e da razón social ou nome da empresa ou do grupo empresarial, en maiúsculas e completo ou parte suficientemente identificativa. Seguirá outro guión baixo e o número do ERE asignado pola Autoridade Laboral, sendo as dúas posicións finais as do ano do ERE. A extensión de ficheiro da certificación será .pdf e a do Excel .xlsx. No persoal Excel facilítanse todas as instrucións para un correcto enchemento, que deben ser rigorosamente seguidas para realizar o envío da documentación con éxito.
No caso de que haxa erro no envío, deberán volverse a remitir ambos os ficheiros, unha vez emendados os erros da transacción ou do ficheiro Excel remitido. Non se considerará cumprida a obriga de remisión da documentación do artigo 8 . 18 da Lei sobre infraccións e sancións na Orde Social se non se completou o trámite e o sistema xerou o xustificante co algoritmo de identificación.
Recibidos os ficheiros no SEPE, comprobarase o seu contido. No caso de que falte algún dato, esta entidade xestora contactará coa persoa representante a través do correo electrónico facilitado no Excel, ou ben se lle remitirá un requirimento de emenda.
De ser correctos os documentos e os datos contidos nestes, iniciarase procedemento e remitirase a proposta de resolución para a liquidación dos anos dos que correspondan reclamar cantidades.